Moja lista blogów

16 października 2010

Parę pustych słów... nie stać mnie na więcej ...



Czy wiesz jak trudno mi obudzić się
wejść w nowy dzień
gdy me życie bez Ciebie jak  sen...
zapach kwiatów już nie ten sam
barwy świata w negatywie jawią się
chleb nie smakuje już
a uśmiech mój stracił blask


zakładam koszulę na lewą stronę
patrzę na zegara twarz
choć nie wiem po co...
zarost cztery dni już ma
wychodzę...


Mijam ludzi, miejsca tak znajome nam...
-kwiaciarnia w której kupowałem Ci kwiaty-
-poczekalnia na której czekaliśmy... tak długo-
-a tamtędy kiedyś szliśmy razem-
-karmik dla ptaków gdzie wrzuciłaś ziaren garść-


pamiętasz??


a wszystko było wtedy takie lekkie...









1 komentarz:

  1. Już nic nie jest takie samo... Nie będzie - to smutne...
    I choć nadal boli, choć jeszcze szklą się oczy,
    już niczego nie ma, nie będzie...
    Nic nie jest tak piękne, jak kiedyś...
    Jak wtedy...
    Jak za tamtych dni...

    OdpowiedzUsuń